2011. augusztus 27., szombat

Nem vettem elő...

A légpuskát. Lilit viszont átköltöztettem magunkhoz úgy fél éjfél magasságában. Megébredt a szentem és visszaaludni már nem bírt, mert ha már fent volt bekortyolt vagy két deci vizet, majd annyira észhez tért, hgy elkezdett nagy szemekkel és fülekkel sasolni a szomszéd még mindig üvöltő tv-je felé. :S Kivettem, hátha így könnyebb a visszaalvás, de kettő perc alatt összeizzadtunk, így visszaraktam, de addigra meg rájött, hogy a hajam csavargatása közben szeretne elaludni. Én azért csak nem feküdtem mellé a kiságyba, így kötöttünk ki nálunk. Nem bántam, már vagy három hete nem volt erre példa. Kicsit hiányzott is. Itt következett az újabb felvonás. A szoba a lakás másik oldalán van, ahol szintén van egy házsor. Ott meg az egyik lakásban a fiatalok tartottak buliba indulás előtti tivornyát. Ezzel szerintem nincs is gond, ez a dolguk tegyék. Azt viszont már nem értem, miért kell a lakások elé kiállni és artikulátlanul üvöltözni éjnek évadján. Az egyik csajnak például a férfi nemi szerv sajátjaként való emlegetése volt minden második szava, persze ordítva. És ez csak a legfinomabb szóhasználat volt. Örülhetek, hogy Lili még nem fogékony ezekre a szavakra, mert ma már akár vissza is hallhattuk volna tőle. Ezek már csak így tudnak egymással beszélgetni?! Nem volt ezeknek gyerekszobájuk?!  Jó, gondoltam, ha már lakáson kívül vannak majdcsak hamarosan elmennek. De nem. Fél egy is elmúlt már mire egy újabb banda megérkezett, majd üvöltöztek még egy sort és végre eltakarodtak. Lilus ezek után aludt el valamikor, inkább már nem néztem az órát. Szegénynek jól összejött minden, a meleg, a hangzavar és valószínűleg az uzsonnára elfogyasztott szilva is megtette hatását, mert borzasztó sokat eregetett, de végeredmény nem volt. Sajnáltam, de néha jókat kuncogtam magamban, amikor félkómásan feltérdelt szétnézett és arccal előre visszadőlt a párnába, vagy amikor cumistól lefejelt, majd az apját rúgta fejbe, hátba és túrta le az ágyról. Végül reggel hétig bírtunk aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése