2011. július 3., vasárnap

Meggylekváros képregény

Anyukám a múlt héten isteni finom meggy dzsemet készített. Ezen felbuzdulva, a Ferkóm anyukájától kapott másfél kiló meggyből neki láttam én is elkészíteni a magunk kis adagját. Nem csak az inspirált, hogy milyen finom, hanem az is, hogy pofon egyszerű összedobni. Másfél óra alatt kimagoztam a meggyet, felfőztem a cukorral és a dzsemfixszel, kis üvegekbe töltöttem és még el is mosogattam. Igazán nekem való, konyhaművészetet nem igénylő munka! Inkább lekvár lett, mint dzsem, de a minőség ellenőrzésen átment. Bizonyíték erre az alábbi képregény! :)

- Hó-hó Anya, nagyon fincsi ez a vajas-lekváros kenyér!
- Lássuk csak, hol van még egy kis lekvár rajta!?
- Hmmm, meg is van! Eltüntetem az egészet!
- Asszem, degeszre ettem magam!
- Apaaaa! Ne röhögtess már! :)))))
- Te Anya, én kész vagyok teljesen! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése