2011. november 1., kedd

Heti összefoglaló II.

Folytatnám, ahol abbahagytam, de nagy részét el is felejtettem annak, amit írni akartam.

Szóval voltunk babalátogatóban a múlt héten Zsuzsi barátnőm testvérénél, akinek majdnem egy hónapos kislányát néztük meg. Tünemény bébi, pihe-puha, babaillatú kis csomag. Rolika és Lili nagyon édesek voltak, ahogy simogatták és nézték az ágy széléről. Lilus először nagyon csodálkozott, mert eddig csak babakocsiban látott ilyen pici babát, és szerintem furcsa volt neki, ahogy izgett-mozgott a kezemben. Az ő babái nem ezt csinálják, és nem értette mi van. Viszont egyáltalán nem volt féltékeny, ha a kezembe vettem, odajött hozzánk és nagyon óvatosan simogatta a lábát, meg a fejét. Pedig ez nagy szó, mert mostanában nem tetszését szokta kifejezni, ha Ferkóm ölelget meg egy kicsit és Rolikára is volt már féltékeny, ha megpuszilgattam. Anyaragacs!:)

Szombaton meg több havi kihagyás után csajos találkánk volt Szegeden. Most sem volt teljes a létszám, egy baba-mama tag hiányzott, de hatan mentünk négy gyerekkel. A gyerekek alvás ideje miatt szűkös volt az időkeretünk, de azért össze tudtunk jönni pár órára délután. Ők tudtak egy kicsit együtt játszani és a fontosabb dolgokat mi is kiveséztük.
Mi már délelőtt átmentünk Szegedre, hogy tudjunk egy kicsit csavarogni a városban. Kedvezett nekünk az idő, így sétáltunk egyet a belvárosban, ebédeltünk, majd az én kívánságomra elmentünk az Árkádba szemet legeltetni. Nagy vásárlási szándékuk nem volt, csak kíváncsi voltam milyen üzletek költöztek be. Az árakat elnézve nem sűrűn fogunk arra járni, viszont az jó, hogy van pár olyan bolt, ahová az akcióik miatt néha eddig is elmentünk. Ezek legalább egy helyen vannak. Nem jártuk be az egészet, így arról csak utóbb értesültem, hogy van játszóház a gyerekeknek, ezt biztosan megnézzük majd egy alkalommal, és kiszúrtam egy kis üzletet, ahol már a kirakatüvegen keresztül elém táruló látványtól csorgott a nyálam. Különleges csokibonbonok! Erről azt hiszem nem kell többet mondanom! :)
A C&A gyerekosztályán lettünk gazdagabbak a már említett három pár kesztyűvel. Ez az egyik üzlet, hová néha betérünk, Ferkómnak ugyanis rendszeresen csak itt kapunk farmert. Na, de a kesztyűk! Az úgy történt, hogy először egy másik üzletbe mentünk be, abból a célból, hogy Lilinek téli sapkát és kesztyűt nézzek. A turiban tőlük elég sok ruhát vettünk már és nagyon szeretem a minőségüket. Nagyon keresgélnem se kellett, találtam neki egy csodaszép, hófehér usánkát. Mindig, mindent a fejébe húz, bezzeg ezt nem volt hajlandó felpróbálni, így viszont, nem mertem elhozni, maradt a polcon. :( Amint kiléptünk az üzletből, Lili meg se várva bennünket átvágtatott a C&A-ba és lecövekelt a sapkáknál és kesztyűknél. Itt kapta le a három darabos szettet az állványról (a megfelelő méretben!), és nyomta a kezembe. Nesze anyám ne válogass, ezt visszük és kész! Féláron volt, hoztuk. :)
Ferkó ezután lecsatlakozott tőlünk és a keresztlányával elmentek mozizni, mi meg mentünk a találkára. Lili ekkor már igen álmos volt és éppen majdnem elaludt mire odaértünk, de végül érdekesebb volt a csajok társasága. Egyébként nem volt vele gond, gyorsan átesett a holtponton és minden nyűg nélkül estig bírta. Hazafelé, az indulás után kettő perccel persze már aludt.


Kavicslopás
Visszaolvastam. Lehetnék kicsit összeszedettebb, de nem vagyok. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése