2011. január 19., szerda

Hidegrázós vacsora

Ma este leültünk Lilussal, hogy elfogyasszuk a szokásos kis vacsoránkat. Én jó kis házi májast szalonnával, ő meg egy kis lekváros zsemlét. Kezébe adtam egy darabot a zsemléből, mert hogy nagyon ügyesen eszik már ilyesmit egyedül is. Pár percig tartott a nyugodt kajálás, mert miközben Ferkómmal beszélgettem, aki épp a rácsvédőt szerelte a lépcsőre, Lili lenyelt (valószínűleg) egy nagyobb darab zsemlét, ami félúton megakadt. Azt vettem csak észre, hogy vörösödik a feje és fuldoklik. Azonnal volt hátveregetés, fejre fordítás, de az ijedségtől meg elkezdett sírni, ami csak rontott a helyzeten, mert úgy tűnt egyáltalán nem tud levegőt venni. Ferkóm azonnal a szájába nyúlt, hátha ki tudja kapni a falatot, de addigra valószínűleg lecsúszott, vagy neki sikerült lejjebb nyomni, mert Lilus már kapkodott is a levegőért. Szegénykém nagy nehezen nyugodott csak meg, de még így is hamarabb, mint mi. :( Borzasztó látvány volt!
Kicsit pihentettük a vacsora kérdést, majd bekevertem neki egy kis sztracsatellás tejpépet. Abból legalább nem volt gond. Fürdésnél vettem észre, hogy apró piros pöttyök vannak a szeme körül. Gondolom az erőlködéstől megpattantak az erei. :(
Nem tudom mások hogy vannak vele, de nekem még mindig sok ideig tart legyőzni a lelkiismeret furdalásom, hogy miért nem figyeltem jobban. :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése