2011. január 19., szerda

Alvás gondok és megoldások

Igazából nem mondhatom, hogy Lilus nagyon rossz alvó lett volna, inkább csak átlagos. Születése óta egy etetést igényelt éjszaka, és öt hónapos koráig kétszer kelt fel éjszakánként. Az ezt követő hét hónapban azért voltak zűrösebb időszakok. Elég sokszor, akár öt-hat felkeléssel tarkítva, majd sétálgatással, ringatással telt percek, néha órák. Leginkább a frontok és a fogak miatt, de bizony valószínűleg azért is, mert sikerült rossz szokásokat kialakítani nála. Nem tehetek róla, de én bizony nem voltam,  nem vagyok és nem is leszek hajlandó hallgatni, hogy órákig sír keservesen, és várom, hogy álomba sírja magát, mert majd így megtanulja a büdös kölke, hogy mi a rendszer! :) Kétszer kipróbáltam, aztán bőgtem vele együtt. Mindig felvettem, amikor úgy láttam, hogy szüksége van rám, még akkor is ha esetleg tudtam, hogy nyűglődések árán visszaaludna. Egy dologhoz ragaszkodtam, hogy ne aludjon a mi ágyunkban, de volt, hogy feladtam ezt az elvemet is, és megpróbáltuk magunk mellett altatni, viszont annyira megszokta az ágyát, hogy velünk pláne nem aludt el.
Mostanában a napközbeni alvás is változóban van, mert úgy tűnik át fog állni a napi egyszeri alvásra. Ezzel viszont együtt jár, hogy kicsit nyűgösebbek a napjai, és már megint csak úgy alszik el, ha sétálgatok vele és énekelek neki. Ez a művelet a tíz kilós kis popsijával azért már nem annyira egyszerű, és a hátam is tiltakozik ellene. Viszont most délután rácáfolt a fent leírtakra, mert egyedül  is boldogult. Na jó, kellet a cumi, a Brumi és a hálózsák, ami éppen párnaként funkcionál. :)



Az éjszakákról még annyit, hogy három napja nem adok már enni éjjel Lilusnak, mert igazából nem is evett, inkább csak cumizgatott, és erre tényleg nem akarom rászoktatni. Nagyon szívesen szopiztatom, amíg evés miatt igényli, de elalvásra inkább más megoldást keresünk. Egyébként láss csodát, valószínűleg ez volt a megoldása az éjszakai ébredéseknek, mert most este nyolc órától hajnali fél négyig húzza, majd pár korty víz után reggel hétig alszik. Azért nem ringatom magam hiú ábrándokba, mert biztosan lesznek még nehéz éjszakák, de egyenlőre élvezem azt, ami most megadatik. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése