2010. október 14., csütörtök

Autósülés és az Ostoba ember

Ma elmentünk Szegedre Lilusnak autósülést vadászni, mert olyan nagylány lett az elmúlt egy hónapban, hogy kinőtte a bébihordozót. Első nekifutásra baba bizományi boltban próbálkoztunk, aztán végül betévedtünk a Brendonba is. Nem vagyunk nagy "brendonosok", de most másodszorra volt pozitív csalódásban részem. Találtunk mi a bizományiban is, de ugyanabban az árban a Brendonban újat tudtunk venni. Igaz, hogy nem olyan nagy márkát, de a biztonság szempontjából ugyanott van, és hogy egyébként milyen feliratot hímeztek bele, szerintem tök mindegy. Sőt, még egy téliesített kocsi cipőt is beszereztünk, ami azért jó, mert Lilus kis 18-as méretében bőrcipőt venni szinte képtelenség, vagy csak csillagászati áron lehet, és még azt is küzdelmesen tudom a lábára adni, mert közben majd kitörik a bokája. És hogy jön ide az Ostoba ember? Adott egy idősödő, bőr zakós, kígyóbőr (vagy utánzat) cipős, trendi szemüvegkeretes, nagyhangú úriember, aki előttünk fizetett, számlát kért, természetesen úgy hogy a címét az egész bolt hallja. Vett egy százezres szekrényt, amivel nincs is gond, jó neki, hogy megteheti. Az ostobaság ott kezdődött, hogy megkérdezte az eladó csajt: Ugye összeszerelve viszik a szekrényt? Csaj arcán döbbenet: Nem, ezt lapra szerelve szállítják! Nem vagyok bútorszakértő, de ezt még én is meg tudtam állapítani ránézésre is. Pasi: Nekem kell összeszerelni???!!! Csaj eleresztett egy gyenge mosolyt: Ne tessék aggódni, mi lányok szállítjuk ki és másfél óra alatt összerakjuk. Pasi: Oké! Lehet, hogy nagyon kritikus vagyok, de én azt gondolom, ez a pasi a férfi nem szégyene! Kb. 60 éves létére egy szekrényt nem tud összerakni és nem azért mert puccos valaki, hanem mert valószínűleg ostoba hozzá! Mi azért minden szégyenérzet nélkül röhögtünk egy jót! Persze ez sem tűnt fel neki. :)

3 megjegyzés:

  1. Anyám borogass! :D
    Flanc van, ész nincs! :D
    Nemsokára nekünk is ülés kell. :) Akkor majd szétnézünk a Brendonban is. :o)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem érdemes, főleg ha van akció is! Egyébként tényleg drága üzlet, de legalább a minőség is jó.

    VálaszTörlés
  3. Ki lehet fogni jó dolgokat, jó áron. Én már vettem ott sapit és harisnyát is. :)Persze akciósan, mert egyébként patikaárak vannak sajnos. :S

    VálaszTörlés