2011. október 14., péntek

Virágos a kedvem

Nagyon tetszenek nekem a mostanában sok helyen látott kis organza vagy selyem virágok, ki hogy nevezi. Tervezgettem már egy ideje, hogy készítek pár darabot magamnak és ajándékba is. Utánanéztem milyen anyagokat lehetne ehhez felhasználni, aztán felmentem a padlásra előtúrni a két évvel ezelőtti függönyvarrásból megmaradt anyagokat (ugye, hogy jó lesz az még valamire?! :)),és elkészítettem az első kis virágot. Még nem tudom mi lesz a sorsa, talán kitűző lesz belőle, vagy karkötő, egyelőre csak nézegetem. 
Ilyen lett. Biztos lehetne profibb munka is, de majd a sokadik talán az lesz. :)


Az elkészítés módja Virágéknál megtalálható vagy youtube-on. Tényleg egyszerű, bátran fogjatok hozzá! :)

3 megjegyzés:

  1. Nóri!!! Ez valami gyönyörű!!!! :) Gratulálok az első munkádhoz, ügyes vagy!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, de kedvesek vagytok! Köszönöm! :)Indul a sorozatgyártás! :)

    VálaszTörlés