2011. október 3., hétfő

Néptánc

Nem tántorított el a múlt heti visszafogott részvétel a foglalkozáson, sőt fellelkesültem, mert érdekes dolgot figyeltem meg a héten.  Mégpedig, hogy Lili több alkalommal mellém somfordált és jelezte, hogy mondjuk el pl. a Csip-csip csókát (megcsípte a kezét aztán hessegetett vele) vagy játsszuk el a Hocc-hocc katonát (felmászott az ölembe és ugrált), vagy megfogta a kezemet, magával húzott és sétálgatva egyszer csak azt mondta Csüccs! (Sétálunk, sétálunk...). Igazából ebben nekem az volt az érdekes, hogy ezeket a mondókákat és játékokat már régóta játsszuk itthon, de magától még nem kérte, hogy csináljuk. Szerintem, ez a múlt hétfő hatása lehet. Többször elmondtam neki, hogy megint megyünk a Mártika nénihez énekelni, táncolni és játszani, de nem gondoltam, hogy ennyire emlékszik majd rá. Ma, amikor megérkezett ő is, szinte nem is futott, hanem repült feléje. Alig hittem a szememnek! A foglalkozáson aztán kicsit megint visszafogott volt, de lényegesen több dologban részt vett, mint a múltkor. Némely részét határozottan élvezte is. Úgy kb. félóra elteltével azonban valami megzavarta a gyerekeket, mert a társaság egy része (köztük Lili), mintha megkergült volna, elkezdett rohangászni fel s alá a teremben. Mi, a kósza gyerekek anyukái meg próbáltuk őket levadászni, én személy szerint sikertelenül. Amint megkaparintottam már tova is szaladt újra. Inkább ráhagytam. Szerintem a gond ott leledzett, hogy volt bent velünk pár nagyobb gyerek, akik nagy vonzerővel bírtak a kicsik számára. Panna is elkísért minket, aki végül tapintatosan kiment, amikor látta, hogy Lili folyton őt keresi, de persze nem mehetett vele mindenki, mert a többiek általában a nagyobb testvérek voltak, akik viszont annyira nem nagyok, hogy egyedül kint cirkáljanak. Emiatt egy kicsit hamarabb vége lett a  foglalkozásnak, de az értékéből nem vett el semmit. Ekkora gyerekeknek még nem lehet az a feladata, hogy egy fenékkel és nagy figyelemmel kibírjanak majd egy órát, fontosabb, hogy jól érezzék magukat, az pedig határozottan megvolt. :)
Állítólag a bolygók állása sem éppen kedvező és a Mars helyzete is rossz hatással volt a mai napra (reggel mondták a tv-ben :)), amiben lehet igazság, mert hajnalban rosszul aludtunk Lilivel mindketten. Jöjjön aminek jönnie kell alapon, valószínűleg a további programszervezéseknél nem fogom ezt vizslatni, pont úgy, ahogyan eddig sem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése