2011. október 12., szerda

Hajas ügyből az ágyas ügyig

A múlt heti fodrászos történet azzal folytatódik, hogy Lilus az eddigieknél is nagyobb ragaszkodást mutat a maradék hajkoronám iránt. Értem ezen azt, hogy már nem csak ahhoz kellek, hogy kicsit ellazuljon, és letehetem aludni, hanem egészen az álomba merülésig képes birizgálni a hajam. Ezt a műveletet eddig az ágya mellé helyezett fotelben ejtettük meg, viszont egyre több fészkelődéssel járt ez a részéről, így beraktam a kiságyába és az előzőleg eltávolított, kivehető kettő darab léc helyén félig bebújtam hozzá. Aki nagyon vizuális, az most képzelje el, hogy ez mennyire kényelmetlen pozíció tud lenni. Hát nagyon! 
Egyik este, egy különösen hosszú altatási procedúra után durrogva-puffogva, hogy én ezt nem igazán szeretném többször megismételni, leültem a számítógép elé, és elkezdtem az interneten vadászni egy normális nagylányos gyerekágyra. Az eredeti terv az volt, hogy talán karácsonyra, vagy jövőre ejtjük meg az ágy cserét, de ahogy elképzeltem a mindennap kétszer, a görnyedéstől beálló derekam okozta fájdalmat, én eltökéltem, ha a fene fenét eszik is (meg mi is a váratlan költség miatt), találni fogok valami fekvőalkalmatosságot. Elképzelésem volt több, de a legfontosabb, hogy a mérete évekig jó legyen, biztonságos és nem utolsósorban ne aranyáron mérjék. Kerestem, kutattam, de végül nem klikkeltem sehol a megrendelem gombra, hanem úgy döntöttem alszom rá egyet. :) 
Másnapra aztán szebbnek láttam az altatásos jövőnket, de addigra sikerült Ferkómat is felbuzdítani, aki meg körbejárta a helyi bútorboltokat (nem volt nehéz a mindösszesen kettő darabot) és délután hazajött az egyik kiszemelt darabbal, ami meglepő módon még az interneten sem volt olcsóbb. Én általában mindennek alaposan utánanézek mielőtt megvenném, és figyelembe veszem, hogy esetleg másnál mi a tapasztalat az adott dologgal kapcsolatban. Így alakult ez most is, mert csak annál maradtunk, ami Zsuzsi barátnőméknél már bevált, egy állítható méretű fenyőágynál. Ár-érték arányát tekintve úgy tűnik tényleg a legjobb választás volt. Két napja teszteljük, eddig minden szempontból bevált. Lili jókat alszik rajta és én is mellé tudok feküdni, hogy nyugisabb legyen az elalvás. Hasonló projekten gondolkodóknak csak ajánlani tudom! :)


2 megjegyzés:

  1. Szuper lett Lilus új ágya!!!! Majd a viszonteladó elérhetőségét szeretném privibe kérni! :) Köszönöm előre is, a Fb-on jó lesz! ;)

    VálaszTörlés