2010. szeptember 18., szombat

Ladybird vagy Nóra

Úgy döntöttem nem leszek tovább Ladybird. Aki olvassa soraimat, az most lehet, hogy bugyutának néz, de mindegy ezt is vállalom. A Ladybird onnan jött, hogy egyszerűen szép ez a szó. Az egyetlen bogár, ami még tetszik is, az a katicabogár (english: Ladybird, Ladybug/ez kevésbé szép/). Az egyik kedvenc, turkálós gyerekruha márkám szintén a Ladybird. Viszont minél többször jövök firkálgatni valamit a blogra és szembesülök ezzel a névvel, valahogy mégsem érzem magaménak. Többször is bevillant a Macskajaj című film egyik jellegzetes szereplője, Katicabogár (Aphrodita), aki szegénykém igazán csúnyácska volt. Nehogy félreértse bárki, hogy elfogult vagyok magammal, mert szerintem arcszépségem terén küszködöm némi kihívással, de annyira talán nem, hogy ezt lássam magam előtt. Maradok a jól bevált saját nevemnél, ami még ráadásul nagyon tetszik is.  Egyébként meg minek is az álnév, ha ismerős olvasgat, úgyis tudja ki vagyok, ha nem ismerős, akkor meg mindegy! Lehet, hogy ennek a bejegyzésnek egy saját blogban lenne a helye, de amellett, hogy Lilusról szól, mégiscsak az én gondolataimat vetem papírra billentyűzetre. Nóra.

4 megjegyzés:

  1. Ez a TE blogod, azt írsz és olyan néven, amilyenen akarsz! :) Nekem is jobban tetszik a Nóra egyébként! ;)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Priviben megírom, amit ide akartam! :D

    VálaszTörlés
  4. Köszi Pipacs! Várom a levelet! :D

    VálaszTörlés