2011. szeptember 23., péntek

Az eBay sztori

Már egy jó ideje rászoktam a vaterázásra, tulajdonképpen bármit is szeretnénk venni, azt előtte mindig ott is felkutatom, így hozzájutottunk már pár dologhoz lényegesen olcsóbban, mintha üzletben vásároltunk volna. A nyáron kicsit barangoltam az eBay piacterén is, mert ott még olcsóbban és még jobb dolgokat lehet találni. Régóta akartam venni például Lilinek egy puhatalpú kiscipőt. Az meg se fordult bennem, hogy mondjuk a Liliputiban tegyem ezt meg, de még a Vaterán is sokalltam az árát egy darabért, postaköltséggel együtt. Az eBayen viszont ezt is találtam, hihetetlen sok fazonban. A múlt héten ki is néztem egyet, és a  nagy nézelődés közepette rákattintottam, hogy megveszem és innentől el is köteleztem magam a vásárlás mellett. Ez nem is volt még gond, csak elakadtam a fizetési módoknál. Az utóbbi években sajnos hagytam megkopni az angol tudásom és ez most cserben is hagyott, így természetesen klikkelgettem a magyar útmutatókra, de pont azt az egyet nem sikerült megtalálni, ahol szájbarágósan le van írva mit és hogyan csináljak. De milyen jó, hogy vannak közösségi oldalak! Végül már irulva-pirulva a facebook üzenőfalára írtam, hogy kellene egy kis segítség. Kaptam is nagyon gyorsan, kicsit kiokosodtam aztán itthonról már utaltam is a pénzt. Közben az ebayről is küldtek egy üzenetet, hogy legyek már szíves kifizetni a megrendelt terméket. Én meg üzentem nekik, hogy sorry, de a bank kicsit lassan utal, így várjanak pár napot. Másnapra már meg is érkezett a pénz, ki tudtam fizetni, így én is megnyugodtam, hogy nem kell majd hosszas levelezgetésbe bonyolódni, ha meghiúsulna a vásárlása a megadott időn belül. Küldték is azonnal a köszönő levelet, hétfőn értesítettek, hogy feladták a csomagot, ma pedig már a postás is megérkezett vele. Kicsit kényes darabot rendeltem, mert fehér, de Lili már úgyis csak bent használja, viszont azt bánom, hogy eddig nem volt neki ilyen, mert amiket itt lehet kapni, legyen az cipő, vagy mamusz, enyhén szólva is hagy kívánni valót maga után, mert vagy aranyáron adják, vagy nem jó a minősége. Persze Ferkóm megjegyezte, hogy bezzeg I Love Mum, úgyhogy ígéretet is tettem egy I Love Dad változatra, amennyiben lesz másik gyerekünk, mert az már biztos, hogy amint talpra áll, ilyenekben tipeg majd. Én beleszerettem, és szerintem Lili is, mert egész délelőtt le sem jött a lábáról és ebéd közben is reklamált egy kicsit, amikor levettem, na de még csak véletlenül se egye már le éppen tojásos lecsóval. :)


A kis tulajdonos lábán
A lecsófőzés alatt kis cunami-tornádó képében söpört végig a konyhán és igyekezett lehetőleg a lábam alá helyezni minden konyhai eszközt. Dicséretére váljon, hogy az első Lili légy szíves pakolj mindent vissza a helyére! felszólításra egy Jó jó! válasz kíséretében mindent vissza is rámolt.
Kicsit megpihenve
http://viewitem.eim.ebay.hu/LUXURY-SOFT-LEATHER--BABY-FIRSTToddler-SHOES--LOVE-MUM/220685094959/item

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése