2011. június 15., szerda

Húúú, megnyugodtam!

Én szeretem a Grace Klinikát. Nézem is mindig, talán egy epizódot hagytam ki, amit a számtalan ismétlések alkalmával pótoltam. A legtöbb esetben nagyon bele tudom élni magam a filmekbe, de a sorozatokra ez már nem érvényes annyira.  Na, de ma! Ez a rész igazán ütősre sikeredett! Gyorsan gép elé  ültem és már olvastam is a jövő heti utolsó epizód tartalmát, mert egyszerűen nem tudok így nyugodt szível lefeküdni. Pedig nem szoktam ilyet tenni, sorozatok esetében ez eretnekség. Jelentem, a lelkivilágom helyrebillent, de többet nem írok, másnak maradjon meg az izgalom varázsa.

Nem tudom mikor, de egyszer ez volt betétdal, és azóta is az egyik kedvencem. :)  


2 megjegyzés:

  1. A Grace az egyetlen sorozat, amin bőgni tudok.
    Nagyon össze van rakva !!
    Ez a két pisztolyos utolsó rész...brrrr nagyon ütős volt tényleg...

    Szeretem, hogy olyan öszintén fogalmaz meg dolgokat, nem köntörfalaz...és a zenék nagggyonállatak (ez is jó nagyon amit idetettél :-)))

    Bocs, hogy erre reagáltam most, pedig a gyerkődre illett volna, de csak pár percem volt :-) és még a Grace hatás alatt állok :-))

    Babád gyönyörű! Nagyon sok egészséget, türelmet és energiát hozzá :-))

    Üdv
    egy szintén szocmunkáscsaládgondozódemostgyedenvagyok :-))

    VálaszTörlés
  2. Üdv a blogon Patty!
    Hát igen, ezért szeretem én is a Grace klinikát!
    Örülök minden hozzászólásnak, bárhová érkezik! :))
    Benéztem én is hozzátok, szerintem ott is ragadok! Bogi baba tüneményes kis csaj! :D

    VálaszTörlés