2012. február 12., vasárnap

Szép, szép, de nekem már elég

Szeretem az ilyen hóban gazdag, fagyos, de azért napsütötte telet, viszont most igazán nem bánnám, ha már a tavasz szele lengedezne erre. Utoljára talán gyerekkoromban volt ekkora, és ilyen sokáig kitartó hó, amire egyébként jó visszaemlékezni. Ferkómmal szoktunk nosztalgiázni azon, hogy milyen is volt, amikor a téli szünet szinte végig így telt, mennyit játszottunk a környékbeli gyerekekkel. Meg se kottyant akkor ez a nagy hideg, reggel kimentünk, hógolyóztunk, csúszkáltunk, fakutyáztunk, napközben egyszer talán levedlettük az átázott ruháinkat, esetleg ettünk valamit, aztán estig megint nem láttak bennünket a szüleink. :) 
Nem tudom Lili fog-e még valaha ekkora havat látni, mindenesetre most a látványával megelégszik és örömködve mutogat kifelé, hogy Anya, habos (havas)!  :) Közelebbi barátságba nem igen kerültek, egyrészt mert valószínűleg pont akkor fázott  meg, amikor egy hete elkezdett esni a jeges szél kíséretében, és éppen babakocsival úton voltunk. :S Másrészt a betegség miatt sok időt nem töltünk kint ebben a hidegben, és egyébként sem élvezi különösebben, hogy beöltöztetve pingvin lépésekkel bír csak közlekedni. Öt perc után közli is, hogy Elfájadtam!, és cipelteti a popóját. Pedig én beterveztem, hogy megfűzöm a sógoromat egy traktorral húzós szánkózásra, ami mondjuk még nincs elvetve az időjárás előrejelzést tekintve.

Szeretem a szomszédok kertjét, ilyenkor el tudom képzelni, hogy egy erdő mellett, vagy a hegyekben lakunk. De jó is volna! :)

Hólapátolók :)
 Csak tudnám mi volt a terve a pecabottal! :)
Hójembej!





2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Eddig csondes olvaso voltam, de most nem birom ki. Evelien is ugyanezt mondja: Habos!:-))

    VálaszTörlés
  2. Szia Anikó! Csak közös nyelvet beszélnek ezek a csajok! :) Máskor se fogd vissza magad, ha van véleményed oszd meg nyugodtan, de én annak is örülök, ha csak olvasod a blogot! :D

    VálaszTörlés