2012. február 14., kedd

Helyzetjelentés

Lilus a bölcsiben, én meg itthon, igen csak béka segge alatti hangulatban. Mondjuk amikor eljöttem tőle, ő sem volt jobb állapotban. :( Tegnap inkább haza sem jöttem, inkább a városban ütöttem el az időt, amíg ő dolgozott :), de hát nem lébecolhatok állandóan máshol. Így most megszavaztam magamnak egy kis hangulatjavító netezést, aztán nekiugrok a mosogatnivalónak és mehetek vissza érte. Remélem a mai napja jobban alakul, mint a tegnapi, bár az sem volt annyira meredek, legalábbis Katika szerint, mert sírdogált ugyan néha, de könnyen meg lehetett nyugtatni. Viszont a hazafelé út már izgalmasra sikeredett, mert szegénykém piszkosul fáradt volt, de se a kocsiba nem ült be, se sétálni nem volt hajlandó, én meg nem tudtam egyszerre őt cipelni és kocsit tolni a járdákon (!!!) is bokáig érő hóban. Így végül én győztem és beleültettem a járgányba, cserébe hazáig hallgattam, és velem együtt az utca népe, a visítást. Felemelő volt! :S A délután azért már kellemesebben telt, befogtam egy kis kreatívkodásra és együtt elkészítettük ezeket a szépségeket, nekem legalábbis azok. A lila az enyém, de fejben már a többinek is van gazdája, ha nekik is tetszik. Egyszerű gyűrű alap és gombok, ragasztóval rögzítve. Darabonként 160 ft-ból megvannak. Élőben szebbek a színek, bocsánat a minőségért! :)

2 megjegyzés:

  1. Kitartást ehhez az időszakhoz, nagyon nem lehet egyszerű!! :(

    A gyűrűk szuperek!!! Ez nagyon jó ötlet! Hol veszed az alapot és milyen ragasztót használsz??? Kissé rákattantam a témára, ugyanis imádom a bizsu gyűrűket! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! :)
    Én egy kis méteráru boltban (gombok, szalagok, fonalak, gyöngyök lelőhelye) találtam rá az alapra és ragasztópisztollyal rögzítettem. Még várom, hogy mennyire lesz tartós, mert ha lepotyog, akkor veszek valami szuper erős pillanatragasztót. :D

    VálaszTörlés