2011. december 2., péntek

Alkonyat - Hajnalhasadás I. rész

Csajos délutánban volt ma részem, így Évi sógornőmmel, a lányával, Dórival és Gabi húgommal felkerekedtünk és megnéztük a várva várt filmet. Jajj, nagyon jó volt! Elég nagy fanok vagyunk, úgyhogy számunkra nem tudták elrontani, de ha nagyon kritikus lennék, akkor sem tudnék mibe belekötni. A könyvből minden lényeges dolog benne volt, a végét is nagyon hűen visszaadták, éppen ezért első gyermeküket szülő, izgulósabb kismamáknak nem ajánlanám. Sajnos hónapokat kell várni a befejezésre, addig pedig a könyvet még egyszer ki kellene olvasni, hogy a kimaradt apró részletek se felejtődjenek el. Annak pedig külön örültem, hogy feliratos volt, mert sokkal jobban bele tudom élni magam a történetbe, mint az elrontott szinkronos változatba. Aki szereti az ilyen kicsit meseszerű, kis romantikával és sok tesztoszteronnal :) teli filmet az nézze meg, szerintem nem fog csalódni.

Lilusra az apukája vigyázott és a beszámoló alapján jól elvoltak nélkülem is. Amikor hazaértem már mindketten Lili ágyában aludtak. :)  Ez volt az első alkalom, hogy egyáltalán nem voltam itthon az esti programnál, de úgy tűnik működik a dolog. Sokszor azért nem fogom ismételni, én valószínűleg jobban ragaszkodom a szokásainkhoz, mint ő.

A film előtti sokadik körös kabátvásárlásom ismételt kudarcáról pedig bővebben már sem számolnék. Túl nagy kérés az, hogy az elérhető áron kívül mondjuk ne legyen ki belőle a fenekem, legyen kapucnija (nem vagyok nagy sapkás) és lehetőleg ne tucat kabát legyen, hogy tízből kilenc emberen ugyanaz jöjjön velem szemben az utcán? Úgy tűnik az! :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése