2012. január 31., kedd

Könyv 2. és színház az e havi kultúrprogram

A január ezennel túlteljesítve, elolvastam Fejős Éva A mexikói című regényét is, ami az előzőnél már jobban tetszett, és elérte, hogy ne zárkózzak el a további könyveitől, amennyiben a kezembe akadnának.
Arról pedig majdnem elfelejtettem írni, hogy a múlt héten mekkora öröm ért. Évi sógornőm jóvoltából az ölembe pottyant egy színházbérlet, a Kecskeméti Katona József Színházba. Nem is emlékszem pontosan mikor voltam utoljára színházba, pedig jaj de mennék én, akár minden héten! Múlt hét szerdán A víg özvegy című operett előadásra szólt a bérlet, aminek különösen örültem, mert még soha nem láttam, és a musical után az operett a kedvenc műfajom. Végül olyan mindegy lett volna mit nézhetek, hallgathatok, csak színházba mehessek már... az az illat, az a hangulat!  Úgy tűnik két hét múlva megint szabad lesz a bérlet és én leszek a szerencsés kiválasztott. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése