2012. január 29., vasárnap

Szülinap II. felvonás

Szombaton végre majdnem teljes létszámmal megültük a dupla szülinapot, ami valószínűleg hagyománnyá is válik a családban, mivel Lilus egyik keresztapukájának (igen, ő ilyen szerencsés, hogy kettő jutott belőle), egy nappal Lilusé előtt van a születésnapja. Az idén nálunk tartottuk a bujit (buli), ami a keddihez hasonlóan igen jó hangulatúra sikeredett. Szeretem az ilyen családi összeröffenéseket. Erről az oldalról még több a gyerek, így mindig hatalmas zsivaj és káosz van körülöttük, amibe néha olyan jó beleveszni. :) 
Persze megint volt ajándékozási dömping és torta evészet. Most kicsit lazábban álltam neki a sütésnek, mert Évi sógornőm jóvoltából biztosítva volt még egy műremek, mivel az ő 20 éves kis nagy fiának volt a születésnapja. Megint volt vele egy kis gubanc, mert most meg túl lágy maradt a fondant, és folyton szétszakadt, amikor rá akartam rakni, de végül csak sikerült beborítani vele, viszont a díszítésnek meghagyott darab annyira folyós lett a színezőnek szánt rumaromától, hogy végül a kukában végezte. :S Aztán egy gyors ötlettől vezérelve előkaptam egy virág alakú sütiformát és reszeltem bele csokit, majd Ferkóm megmutatta a "dszémioliveres" technikát és azzal forgácsoltam rá nagyobb csoki darabokat. Hát végül is erre sem panaszkodtak, úgyhogy valószínűleg jó lett. Ha esetleg már unalmas lennék, akkor ígérem, több ilyen részletes tortabejegyzés nem lesz. :)


A Dédi is eljött :)




Az estig tartó bulit még megfejeltük egy pókerpartival, ami előtt természetesen szerettem volna Lilust időben lefektetni, de a fáradtság ellenére olyan élénk és virgonc volt, hogy egy óra hosszas próbálkozás után feladtam és inkább levittem magunkhoz. Tíz körül, miután bevacsorázott főtt krumpliból, kolbászból és elcsórta a zsetonjainkat :), elkezdett laposakat pislogni és hatalmasakat ásítozni, így végül felnyaláboltam, ágyba raktam, és persze amint párnát ért a feje már aludt is a kis Pokerface. 

Pókerarcok :)

2 megjegyzés: