2012. január 13., péntek

Könyv 1.

Írtam már, hogy idén sem tettem újévi fogadalmat, de kívánságaim vagy mondhatnám inkább elvárásaim magammal szemben vannak, melyekből az egyik, hogy minden hónapban legalább egy könyvet elolvasok. Az elmúlt majdnem két évben mindösszesen öt könyvön rágtam át magam, és ez cseppet sem elégítette ki a kultúra e formája iránti vágyamat. Tudom, ez csak rajtam múlt, de én leginkább úgy szeretek olvasni, hogy lehetőleg ne csak öt naponként pár oldal erejéig legyen időm leülni, vagy épp a mellékhelyiségben eltöltött egyedüllétek alkalmával. A karácsonyi angyalok hoztak pár könyvet a női rokonságnak csak nekem nem :(, úgyhogy ezek kerültek a lista elejére. Az e havit már sikerült teljesítenem Fejős Éva Helló, London! című regényével. Nem egy eget rengető sztori, de ha 15 éves lennék, akkor azt mondanám jó kis könyv,  mert akkor még talán, de tényleg csak talán, bele tudtam volna élni magam a főhős lány életébe, viszont mivel már dupla annyi is elmúltam, azt gondolom, ez nem igazán az én ízlésemnek való.  Most belegondoltam, hogy kicsit furcsának tűnik ez a beleélős dolog pont az én számból billentyűzetemből, a nagy Harry Potter rajongóéból. :) Szóval adok még egy esélyt Fejős Évának, mert a húgomnak van még egy regénye tőle, de ha az sem jön be igazán, akkor biztosan nem fogok általa írott  könyvre vágyni a születésnapomra.  Másmilyenre talán igen. :) !!!!!

2 megjegyzés:

  1. Fejős Évától a Hotel Balit olvastam el, a folytatását már félbehagytam, sajnos túl könnyed ez nekem (is:) és a szó rossz értelmében az. :S

    VálaszTörlés
  2. Ez a legjobb megfogalmazás, tényleg túl könnyed, már majdnem a limonádé kategória. :)

    VálaszTörlés