2012. január 2., hétfő

Szilveszter, teljes nyugalomban

A karácsonyi nagy jövés-menés után (amit egyébként nagyon szeretek), én valahogy annyira fáradtnak és kedvetlennek éreztem magam, hogy semmi hangulatom nem volt szilveszteri bulira készülni. Pedig lett volna, megint nálunk, barátokkal és Ferkóm nővéréékkel, meg talán az én tesóimmal, ha rábeszéltük volna őket, ami elég valószínű. Nem lett volna nagy ereszd el a hajam, csak a szokásos nagy kajálás, iszogatás, kártyázás és garantáltan sok vidámkodás. Ennek ellenére már napokkal előtte sem tudtam magam elengedni, és ha arra gondoltam, hogy a vendégfogadáshoz talán illene kicsit suvickolni a lakáson, mosni és eltüntetni a már addig is halomban álló vasalnivalót,  ami egy sima hétköznapon abszolút nem zavar, de ilyenkor igen, és még sütni valami finomságot stb., hát nem jött meg a kedvem. :S Közben meg érezvén, hogy év vége közeledik megint rágódni kezdtem azon, hogy a következő év elég sok változást fog hozni, amit ideje lenne már feldolgoznom, csak nem nagyon megy, szóval ez sem segített különösebben. Na de erről majd máskor nyavalygok. 
Szóval a bulit inkább lemondtam, és úgy döntöttünk (Ferkóm sodródott velem az enyhe depressziómban :))  itthon lógatjuk a lábunkat hármasban, este pedig megnézünk pár filmet, amit eddig elmulasztottunk, és igaz, hogy mindezt nem egy pedáns, rendbe vágott lakásban, de legalább kipihenten. Mini adag ennivalót azért készítettem, és délután nővéremék is befutottak egy röpke látogatásra, aminek örömére megetettük őket (na jó, felét ők hozták), majd gyorsan továbbálltak. :) Lilussal játszottunk, táncoltunk, meséltünk, majd miután elaludt,  megnéztük a Sherlock Holmes első részét, majd az éjféli koccintás után a Valentin Nap című filmet és kettőkor beestünk az ágyba. Lili meglepően jól bírta a tűzijáték és petárda áradatot. Bementünk egy kicsit hozzá, ha esetleg megijedne, és néha ugyan megrezzent, de nem ébredt fel, pedig szinte az ablaka alatt durrogtattak. Ez is egy rejtély marad számomra, mert néha apró neszekre megébred. Nem bírom ki, hogy ne jegyezzem meg én mennyire nem szeretem ezt a fajta ünneplést. Szívesen megnézem a városi ünnepségen a tűzijátékot és Pesten az augusztusit, de számomra érthetetlen dolog marad, hogy mi az öröm abban, hogy kemény pénzeket lőnek el ilyenkor az emberek. Ami főleg kiverte nálam a biztosítékot, az az volt, amikor a tv-ben egy látszatra finoman szólva sem jó anyagi helyzetben lévő pasas azt mondta, azért veszi meg ezeket, hogy a gyereknek legyen már egy kis öröme. ????? Bele se merek gondolni, mi volt a gyereknek a fa alatt karácsonykor, vagy inkább mi nem. Elég valószínű, hogy semmi, mert apuka ilyen baromságokra költ.
Az év első napja hasonlóan punnyadósan telt, és bőven belefért délután az Elhajlási engedély majd este a Nász-ajánlat megnézése. A két pasi szenvedése annyira tetszett, hogy a poénok kedvéért ma este megint megnéztük. :)

Csak fújta, fújta...

...a szomszédok nagy örömére

Apuciiiiii!

Az ünnepi poharaink :)
Újévi fogadalmat most sem tettem, mert nem betartásuk miatt teljesen felesleges, viszont elvárásom van bőven magammal szemben, és persze pár kívánság, amiket meg csak akkor írok le, ha tényleg bejönnek. 
Boldogat, sok szépet és jót Mindenkinek! A Sárkány éve köszöntött be, hozzáértők szerint ez jót jelent. Rajtam ne múljon én nagyon bizakodó vagyok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése