2012. július 10., kedd

Vadaspark

Hol is kezdjem már magam sem tudom, és rég elfelejtettem miről is akartam írni, így kevés szöveggel, de sok képpel beszámolnék arról, hogy mi is történt velünk az utóbbi hetekben.  Utoljára Lilus betegségéről írtam, ami igencsak elhúzódott a fülgyulladás és mandulagyulladás kombó miatt, de "szerencsére" csak gyógyszerezésre volt szükség, és nem kellett felszúrni a fülét.
A gyereknapot is a betegség miatt nem tartottuk, őszintén szólva még ajándékról sem gondoskodtunk, annyira a gyógyulásra koncentráltunk. Egy hétvégén úgy döntöttünk inkább valami élménnyel ünnepeljük a gyereknapot. Hónunk alá csaptuk keresztlányomat, Pannát is, és ellátogattunk a szegedi Vadasparkba. Tavaly voltunk Pesten az Állatkertben, de Lilus már a bejárat után nem sokkal elaludt, és nagyrészt végig is szunyókálta a kirándulást. Én már régóta szerettem volna ezt megismételni, de hát Budapest sok köpésre van, Szeged meg csak egyre, ezért azzal is beértük. :) És akkor a képek. Sok lesz, én szóltam!











- Anya! Piros a majom popsija! 
- Igen, látom! 
- Miért?
- Én nem tudom. Szerinted?
- Hááát... szerintem kicsípte neki a kakija!
 A kis tapasztalt! :)





A Vadasparkot mindenkinek csak ajánlani tudom, mert egyrészt szép a környezet, nem túlzsúfolt, látszik, hogy odafigyelnek az állatokra, egy majd két és fél éves éppen csak jóízűen elfárad mire végigjárja, és közben egy percre sem unatkozik. Másrészt kánikulai melegben is alkalmas helyszín a kirándulásra, mert szinte végig árnyékban sétálgathatunk. Nekünk biztosan nem ez volt az utolsó ott eltöltött napunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése