2011. december 1., csütörtök

Valami koszorú féle

Említettem, hogy szeretnék készíteni egy függő koszorút. Nem egészen úgy sikerült, mint terveztem. Közel sem lett olyan mutatós, mint azt egy képen láttam, de legalább én csináltam, szeretem és az ötlet kedvéért megosztom a közzel. :)

Kettő zacskó kukoricát pattogtattam ki hozzá, ami csak azért nem lett elég, mert valaki belefalatozott. Nem én voltam ám! ;) Mivel elég macerás felfűzni és körbetekergetni nem volt kedvem még egy harmadikat is megkezdeni, ezért lett rajta több szalag. Én vártam egy napot a pattogtatás után, hogy kicsit puhuljon a kukorica, de így is sok eltört (amit ugye kénytelen voltam megenni). A koszorú alap sok helyen kilátszik, mert ha szorosabbra tekertem széttörtek és potyogtak le a szemek. Nem tudom még mi a jó technikája, talán jövőre rájövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése