2011. április 22., péntek

Húsvét előtti leltár

Ablakpucolásban nem voltam bajnok, a földszint kész, az emelet talán ma meglesz, vagy nem. Inkább nem. Ez van, úgysem leszünk itthon húsvétkor, akinek meg nem tetszik, az eljöhet megcsinálni. 
A függönymosást szintén hanyagolom, most valahogy nincs lelkierőm leszedni a millió kis akasztót (mert én nem normális ilyen karnist akartam), és az óriás függönyök vasalásához  pláne nincs kedvem. 
Az egyéb takarítás megvan, már csak egy kis porszívózás és kész vagyok. 
A húsvéti sonka még nem rotyog a fazékban, de este már az is meglesz, és holnap jól meg is esszük. 
Tojást nem festettem, inkább vettem. Majd, ha Lilus nagyobb lesz, kiélem ezzel kapcsolatos kreativitásomat is, de mivel nem kedvenc ünnepem a húsvét, megmondom őszintén nem igyekeztem túlzottan.
A hét kevésbé szomorú eseménye, hogy elhagytuk bicajozás közben Lilus egyik cumiját. Szerencsére ez őt sem zaklatta fel, én pedig már úgyis szeretném leszoktatni a cumizásról.
Az igazán szomorú, hogy tegnap sajnos elvesztettük a Csőrikéjét is, amit séta közben véletlen dobott ki a babakocsiból. Merthogy ez mostanában jó poén. :S Már csak azt vettem észre, hogy nincs mellette, gyorsan vissza is mentünk megkeresni, és egy ismerős útközben mondta is, hogy látta a sétáló utcán, de mire odaértünk már nem volt meg. Csak remélem, hogy egy kisgyerek vitte haza és örül neki. Igazából szerintem én jobban sajnálom, mint Lili, mert ez már a második ilyen kedves dolog, amit anyukámtól kapott és elhagytuk. Ő még nem ragaszkodott hozzá annyira, hogy keresse is, viszont ha mellette volt, akkor folyton ölelgette és puszik ezreivel árasztotta el. Mindenesetre igyekszem beszerezni neki egy ugyanilyet. :(

Előttünk áll még egy kis utazás vasárnap Budapestre, ahol kedves ismerőseinknél töltjük a napot, majd hétfőn megyünk az állatkertbe, amit már nagyon várok, mert nem voltunk még ilyen helyen Lilussal és nagyon kíváncsi vagyok hogy tetszik majd neki. Általában minden újdonságnak örül, úgyhogy biztos lesz részünk pár szemfelcsillanásban, sikongatásban, és huncut nevetgélésben.

2 megjegyzés:

  1. Khm, én az akasztókkal együtt mosom a függönyt...:D Persze ez csak a kis műanyagoknál működik, nem tudom, hogy neked milyen van, de ha olyan, akkor próbáld ki. Csak lehúzod, utána meg visszahúzod a kimosott még szinte csupa víz függönyt, így a vasalással is spórolsz.:) Sok sikert!:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is műanyag van, csak ott szúrtam el, hogy maga az akasztó is kettő darabból áll, így azonnal szét is potyog, mikor lehúzzuk. Egyszer biztos lecserélem az egyszerűbbre! :) A vizes felakasztás sajna a sötétítőnél nem jött be, biztos az anyaggal van a gond. Az viszont igaz, hogy legutóbb a vasalással sem lett tökéletes. Ebbe is sikerült beleválasztani. :S

    VálaszTörlés