2011. április 1., péntek

30plusz1. születésnap képekben

Az elmaradhatatlan cumi kellékkel. Mostanában igen nehéz képet készíteni Lilusról, mert neki mindig ezer dolga van, jön-megy, intézkedik, úgyhogy nem ér Ő rá holmi fényképezkedésre! Ez egy ritka nyugodt pillanatban készült. :)

Lebukott a kis zsivány, amikor az új szerelemtáskámban kotorászott. Abban a szerelemtáskában, amit Ferkómtól kaptam, mert ő egy ilyen rendes pasi, aki megérti, hogy a sokadik táska is tud szerelem lenni. Mondjuk én is rendes csaj vagyok, mert megértem, hogy a sokadik szerszámosláda is irtó fontos dolog, de komolyan! :)
Ízig-vérig nő, vagy már inkább dáma, ha a kesztyűket is figyelembe vesszük. Ezeket a Mamika által kötött darabokat, amiket a télen, mínusz 10 fokban sem volt hajlandó a kezére húzni, most meg plusz 20 fokban az a heppje, hogy felveszi, majd a vállára kapja a kis hónaljrityit és így vonul fel s alá a lakásban. Amúgy imádom, mondtam már? :)

Anya szereti Lilust, Lilus szereti Csőrikét.


Gabitól kapott gyönyörűséges gyűrűim.

2 megjegyzés:

  1. Boldogságos születésnapot Neked! :):)
    Lilus kész nő! :))))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :) Ajjjaj, de még mennyire az! :)))

    VálaszTörlés