2010. december 9., csütörtök

Éjszakai vándorlás

Volt egy gyanúm már napok óta, hogy a frontokon, a fogzáson és persze az éhségen kívül mi is az, ami felkelti Lilit éjszakánként. Szerintem a vándorlás. Mégpedig az, hogy állandóan feltúrja magát az ágy egyik sarkába, begömbölyödik úgy, hogy az álla a hasát veri és innen sehova tovább. A mozgásterét jelentősen lecsökkentő hálózsákban már ez sem kis teljesítmény. Esélye sincs, hogy ki bírjon nyújtózkodni, vagy a másik oldalára forduljon, ha esetleg szeretne. Így kezdődik a nyöszörgés, majd mikor megigazítanám, már ki is pattan a szeme és vehetem ki, mert elég ritka alkalom az, ha ennyitől megnyugszik és magától visszaalszik. Miért is aludna, ha Anya (vagy ha ő már nagyon fáradt, akkor Apa) ott van, akihez hozzá lehet bújni, simogatni az arcát és csavargatni a haját, míg újra el nem alszik. :) Ezzel a vándorlással mit lehetne csinálni, fogalmam sincs! Eddig két ötletem van, de szerintem egyikkel sem lennék népszerű. :D
1. A szoba közepére fektetem le, így mire eltúrja magát valami akadályig, majdcsak reggel lesz.
2. Legumipókozom az ágyba.
Még nem döntöttem, de tesztelés után visszatérek az eredményekkel! :D

3 megjegyzés:

  1. Ez érdekes. :) Marci is iszonyat hülye pózban alszik. Lerakom és addig-addig mocorog, amíg a fejét teljesen fel nem nyomja az ágy sarkáig, a lába a rácsoknál. És csak így hajlandó aludni.. :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon érdekes, hogy mennyire egyformán csinálnak dolgokat! :) Sokszor van olyan érzésem, mintha egymás gyerekeiről írnánk. :D

    VálaszTörlés