2010. december 4., szombat

A Béna Anya és Édes Gyermeke esete :S

A Béna Anya pár perccel ezelőtt meghallotta, hogy Édes Gyermeke felsírt álmában, felment hozzá a szobába, majd miután látta, hogy talán nem lesz egyszerű a visszaaltatás, kivette az ágyából, hogy megitassa. A Béna Anya korábban nem tekerte vissza rendesen a cumisüveg tetejét, emiatt nyakon öntötte Édes Gyermekét kb. 2 deci vízzel. Az Édes Gyermeknek egy szava sem volt, tűrte, hogy a Béna Anya kihámozza az elázott hálózsákból, rugiból és bodyból. A Béna Anya viszont nem talált másik pizsit, mert persze a vasalnivalók legalján lapulnak, így felkapta az első kezébe akadt bodyt, majd egy harisnyát a fiókból és Kitti barátnője által itt hagyott, majdjóleszmégvalamikor kölcsönkapott hálózsákot. Tíz másodperc alatt felöltöztette gyermekét, aki eközben már aludt is tovább. Mondom én, hogy Édes Gyermek! :)

4 megjegyzés:

  1. :D
    Jó lenne, ha megszűnnének ezek az éjszakai sírások. :( Én lassan átmegyek zombiba. :(

    VálaszTörlés
  2. Ma éjszaka én is úgy néztem ki! :S Lilus négyszer volt fent. Foga már nem jön, úgyhogy be tudtam a frontnak, amitől végre újra látjuk a napot!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Marci háromszor. :S Én is folyamatosan a fogára és a frontokra fogom. :D :D :D

    VálaszTörlés
  4. Hát igen, ez rejtély marad számomra is, hogy tényleg van-e oka az ébredéseknek, vagy csak rossz szokás. Mert van,hogy csak egyszer kel fel. De jó is az! :D

    VálaszTörlés