2012. október 24., szerda

Lassan kocsis lesz a leányból

Legalábbis jó úton halad, ami a csúnya beszédet illeti. Egyelőre a "b" betűs szavak a favoritok, mint bakker és basszus. Az előbbi biztosan az én saram, az utóbbi meg talán nem. Remélem. Nálunk Ferkóm az, aki feszültséglevezetésképpen ízesen-magyarosan elszólja magát, de igyekszik ezt nem Lili előtt művelni. Ezidáig sikeresen, mert ezekkel még nem rukkolt elő. :) Egy ideje  a legkedveltebb szófordulata a b..... meg, szigorúan E/3-ban, amit előszeretettel olyankor húz elő a kis szótárából, amikor valamit nem sikerül véghezvinni, vagy kiesik a kezéből valami, szóval mindenképpen a sikertelenséggel köti össze. Na ez az, ami nem gondolnám, hogy a mi példánkból ered. Gyanítom, hogy bölcsis hozadék. Általában igyekszem figyelmen kívül hagyni ezeket a megnyilvánulásokat, de volt már rá példa, hogy nem bírtam magammal és hegyi beszédet tartottam arról, hogy  nagyon nem helyes dolog ilyeneket mondani. Tudja is a kis zsivány, mert valamelyik nap fürdés közben szintén így nyilvánult meg, de nem mondta végig csak sunyin rám nézett és elnevette magát. Aztán rákezdett...
- Anya, ugye nem szabad ilyet mondani, hogy b.m.? A Mami se mondja, hogy b.m., a Linda se mondja, hogy b.m., a Panna se mondja, hogy b.m. ... és ezt végig mondta az egész családdal, közben meg félrebillentett fejjel, mosollyal a szája sarkában, huncutul nézett rám.
- Ha tudod, hogy nem szabad, akkor te miért mondtad el ennyiszer? -kérdeztem én sűrűn ráncolva a homlokomat.
- Anya! Én ezt most csak elénekeltem neked!
Inkább táncolta volna el! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése