2012. április 16., hétfő

Fogynak a pozitív energiák

Röviden az elmúlt két hét eseményeiről.
Én dolgozni kezdtem, Lili beteg lett. Négy nap munka után a sok üléstől bedagadt lábakkal húsvétoltam. Szokták mondani mifelénk: nem bírja a paraszt a szántást. Jelen esetben az irodai munkát, de legalább Lili meggyógyult. 
Múlt héten még mindig fájó lábakkal dolgoztam, Lili bölcsiben. 
Pénteken szívhez szóló levél jött a banktól az egekbe szökő lakáshitellel kapcsolatban.
Szombaton Lilus ugatós köhögéssel kísért mandula és torokgyulladással ügyeleten kötött ki, Ferkóm szintén mandula problémákkal küzd. 
Két napja a vécécsészét kerülgetem, valószínűleg gyógyszer mellékhatásként. Lili hasonló gondokkal küzd, csak a pelenkában, és ezt egyelőre a nagymértékű mazsolafogyasztásnak tudjuk be.
Jelenleg Lilussal táppénzen vagyunk. 
Ennyit arról, hogy a tavasz a megújulás, a rügyfakadás és az önfeledt boldogság évszaka. Nekem eddig ez volt, de nagyon úgy tűnik, hogy az idén a fentiek másképp rendelkeztek. :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése