2011. március 16., szerda

Táskavadászat beindult

Ferkóm az elmúlt hetekben kezdett érdeklődni, hogy mit is szeretnék a közelgő születésnapomra. Különösebb fejtörést nem okozott nekem ezzel, szinte azonnal rávágtam, TÁSKÁT. Na, ez viszont nálam úgy működik, hogy csak úgy nem lehet akármilyen táskát megvenni, hanem meg kell találni a SZERELEMTÁSKÁT. Jobb esetben van valami elképzelés, mint pl. most is, így könnyebb a választás. Viszont a dolgomat megnehezíti, hogy kisvárosban lakunk és táska lelőhelyek számát leginkább a made in china boltok képviselik. Nincsenek nagy igényeim és alapvetően nem is probléma ez, mert szerelemtáskát, szerelemcipőt, szerelemruhát (mert hogy ilyenek is vannak) ott is lehet találni, csak hát a választék nem túl változatos. És ugye minden lehetőséget meg kell nézni! Vártam az alkalmat, hogy mikor jutok el olyan helyre, ahol kiélhetem vadászszenvedélyem, és vasárnap az ölembe is pottyant a lehetőség. Ferkóm nővére elcsábított egy kis shopping délutánra a szegedi plázába. Mondjuk inkább csak ő vásárolt a lányával, míg én a szememet legeltettem, azért nagyon jól esett már ez is a lelkemnek. Nem mintha baja lenne a lelkemnek, csak jó néha kicsit felnőttes dolgokat művelni, szupercuki babaruhák helyett női ruhákat nézegetni, pelenka helyett parfümöket szagolgatni. Azért én sem tagadhatom le (nem is akarom!), hogy anya lettem, mert amelyik üzletben gyerekruha is volt, ott kezdtem a nézelődést. Gondolom ez egy jó ideig még így lesz. :) Közben rájöttem, hogy van szerelembody, szerelemcipőcske, szerelemszoknya, szerelemsapka, szerelemkisnapszemüveg és szerelemharisnyanadrág.
Végül a táskavadászat nem elejtett zsákmánnyal zárult, viszont van még két hét a szülinapomig, így reménykedem, hogy addig még szembejön velem a SZERELEM. :)

2 megjegyzés:

  1. Ajánlani tudom a Carpisa táskákat, nekem ők a szerelmeim. Egy pedig kifejezetten hozzámnőtt.:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a tippet! Gyorsan utána is néztem, képeken már találtam szépeket! :)

    VálaszTörlés