2012. szeptember 26., szerda

Lili szövegek

Ezt a gyöngyszemet Ferkóm tette közzé ma facebook-on. Engedtessék meg nekem, hogy lopjam. :)
~ "Púú" (Púztam... A gyerek előtt... Felelőtlenség, súlyos felelőtlenség volt, tudom...)
- Hú! Apa! Nagyon büdös van... Fodujj csak meg! Had nézzem meg betakiltál-e!
~ Készségesen megfordulok... A kis lelkét úgysem hagyja nyugodni, amíg meg nem bizonyosodik arról, hogy az apja nem fo...sott be.
- Jó' van. Nem takiltál be.

A fürdőszobában állva Lili fésülködik, és a nyakánál, a kezével dobálja hátra a selymes kis alig haját. :)
- Megmostam hajam, megfésülöm, aztán befettem.
- Milyen színűre fested? - kérdezi Ferkóm.
- Kékre.
- Milyen kékre? 
- Hmmm... ződre, pirosra, vaaaaagy szerintem öt. :D????

A babáit így becézgeti: drága szívem, mazsolafalatkám, zsiványkám, huncutka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése